lördag, mars 31

a Lush life




Har alltid tyck om lush produkter men faktisk aldrig prövat deras hår produkter.
Köpte dessa två för att testa
I love Juicy är ett shampo för fett hår, jag har kommit in i en svacka då jag tvättar håret varje dag vilket inte är bra alls. Nu producerar min hårbotten aldeles för mycket talg och det blir fett väldigt fort. Ska prova den här i någon vecka sen så kan jag berätta vad jag tycker om den. Det första jag kan säga är att den luktar väldigt gott, lite citrus aktigt bra för att få den där riktigt rena känslan.

American Cream är ett balsam som luktar U N D E R B A R T! 
Bra för dagligt bruk och så sitter doften kvar i håret. Jag tycker ni ska gå och lukta på den, det kommer ni inte att ångra. :)


/ Olivia Wikström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar