söndag, mars 11

Laura Mercier gel lipstick

Här är en grej som jag fick med mig hem ifrån NK i torsdags. Är mest nöjd med denna också, ett läppstift   från Laura Mercier. :)
Jag köpte det efter att sminkören använde det på mig och jag var helt tagen utav hur underbart det kändes på läpparna. Mer som ett läppsyl i konsistensen, väldigt vårdande och färgen höll sig kvar riktigt länge. 
Inte lika pigmenterade som dem ser ut heller så ni vet.
Den jag har är den längst till höger och heter Orchid alla är väldigt fina, blev den för att det var den hon använde på mig.
på naglarna är lacket näst längst till höger också haha.
En riktigt fin kollektion, skulle vilja äga alla färger men jag tror nog 
att dem kommer komma tillbaka med formulan 
Laura merciers läppstift brukar ligga runt 265:- inte riktigt säker på hur mycket detta kostade dock.
(försökte ta en bild själv men färgen blev inte alls rätt då. hehe)
/ Olivia Wikström







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar